Strona internetowa – czy warto ją mieć?
Posiadanie strony internetowej nie jest oczywiście wymogiem (chyba że posiadasz spółkę akcyjną lub spółkę komandytowo – akcyjną, w tych przypadkach od 1 stycznia 2020 roku strona internetowa jest obowiązkowa). Mimo braku obowiązku posiadania witryny internetowej płynie z tego wiele korzyści, a jakich? Dowiesz się z tego artykułu. Przedstawimy plusy posiadania strony internetowej. Rozsiądź się wygodnie i zaczynamy.
Czy warto mieć stronę internetową?
Odpowiedź brzmi tak. Istnieje możliwość promowania swojego biznesu w internecie za pomocą mediów społecznościowych (sami pomagamy klientom również w tym aspekcie), jednak żadne media nie zastąpią strony WWW. Strona internetowa daje wiele nowych możliwości, takich, których nie osiągniesz z fanpage na Instagramie czy Facebooku.
Korzyści płynące z posiadania strony internetowej:
Najlepsza forma reklamy
Ulotki, banery czy nawet posty na Facebooku – żadna forma reklamy nie daje takiej możliwości umieszczenia tak obszernego przekazu, jak witryna internetowa. To właśnie na niej zawarte są najważniejsze informacje promujące biznes.
Globalny zasięg strony internetowej
Strona WWW pozwala dotrzeć do osób z całego świata, co za tym idzie, każda ta osoba może zostać Twoim klientem, jeśli odpowiednio ją zachęcisz. Zastanów się, czy to, czym się zajmujesz, możesz oferować tylko lokalnym osobom czy międzymiastowo, bądź międzynarodowo.
Strona internetowa działa całodobowo
Witryna internetowa wyświetla się nieprzerwanie, cały dzień i noc, czekając na odwiedzających. Niezależnie czy jest wcześnie rano, środek nocy, święto czy niedziela. Klient może w każdej chwili odwiedzić Twój biznes i sprawdzić co oferujesz. Jest jak całodobowy pracownik odpowiadający na telefony „Dzień dobry, czy dodzwoniłem się do firmy tworzącej strony internetowe?”
Strona internetowa podwyższa stopień zaufania klientów
Strona internetowa wzbudza zaufanie wśród klientów. Czują się znacznie bezpieczniej, kiedy mogą sprawdzić firmę, jej wiarygodność w sieci oraz najważniejsze aspekty znajdujące się na stronie, a jakie? Dowiesz się z następnego wpisu.
Strona internetowa jest jak pracownik.
Strona internetowa powinna zawierać ogrom informacji, ale takich, które faktycznie mają znaczenie dla klientów. Zastanów się, na jakie pytania najczęściej odpowiadasz, podnosząc słuchawkę od klientów. To te kwestie umieść na stronie, a ilość bezpośrednich zapytań zostanie ograniczona do zdecydowanych klientów.

Rozwinięte możliwości działań marketingowych za pośrednictwem strony internetowej
Przez zastosowanie strony internetowej w firmie zyskujemy możliwość dodatkowych działań marketingowych. Pozycjonowanie, Google AdWords, e-mail marketing, social media, analiza marketingowa za pośrednictwem Google Analitycs. Możliwości są na prawdę ogromne.
W dzisiejszych czasach strona internetowa jest totalnym must have każdej firmy. Forma wirtualnej wizytówki sprawdzi się w każdej branży. Jak myślisz, czy firmy powinny decydować się na posiadanie strony internetowej? Jeśli jeszcze nie posiadasz witryny internetowej, koniecznie zostaw nam wiadomość! Chętnie pomożemy w realizacji.
Brak komentarzy