Blog firmowy – jak promować bloga

Prowadzenie bloga firmowego ma znaczący wpływ na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce Google. Treści na blogu powinny cechować się wysoką jakością, a przez tekst powinno przemawiać doświadczenie. Czyli, innymi słowy, wiedza w pigułce. Blog firmowy to wiele korzyści, a jakie dokładnie ma zalety dowiesz się z tego wpisu: Prowadzenie bloga firmowego – zalety. Zawarte tam są powody, dla których warto prowadzić blog firmowy, ale jeśli nie jesteś uzdolniony w przelewaniu myśli na papier, to zgłoś się do nas, chętnie pomożemy. Stworzenie wpisu na blog to jedno (mówiliśmy też o tym jakich błędów nie należy popełniać podczas pisania bloga firmowego), ale jak zrobić, żeby zachęcić ludzi do zapoznania się z tym wpisem? Poniżej kilka rad jak to zrobić.

Blog firmowy, a SEO

Narzędziem do pozycjonowania witryny internetowej w wyszukiwarce Google jest między innymi prowadzenie bloga, jednak by blog był pozycjonowany, również należy pamiętać o zasadach SEO. Odpowiednio ustawione nagłówki, słowa kluczowe, linkowania – to wszystko i wiele innych ma znaczenie przy tworzeniu wpisów. Rób to poprawnie.

Zdecyduj się na Newsletter

Pozwól swoim klientom na zapisanie się do Newslettera. Pozwól im być na bieżąco z postami na blogu. Wykorzystaj bazę adresów mailowych do promocji swojego bloga. Jeśli wpisy zawierają przydatne dla nich informacje, a treść maila jest napisana poprawnie to klienci nie potraktują go jako spamu. Jak pisać poprawnie maile zobaczysz tutaj. 

Blog firmowy - promowanie bloga

Wykorzystaj Social Media

Nie od dzisiaj wiadomo, że w życiu większości ludzi dominuje internet, a większość czasu w nim poświęcają na przeglądanie feeda portali społecznościowych. Wykorzystaj tę opcję jako darmową reklamę dla wpisów. Załóż fanpage na Facebook i Instagram, na których będziesz informował obserwatorów o nowym wpisie i zachęcał do przeczytania.

Blog firmowy i jego społeczność

Zachęcaj do komentowania blogów. Im więcej osób się udzieli, tym większą popularność osiągniesz. Wchodź w dyskusje, odpowiadaj na komentarze, dziękuj za udostępnienia. Posiłkuj się zarówno blogiem, jak i fanpage’ami na Facebooku i Instagramie. Dołącz do różnych grup w mediach społecznościowych i zachęcaj do rozmowy.

Promocja bloga firmowego to nie lada zadanie, powyższe kilka pomysłów to tylko nasze propozycje. Daj znać koniecznie co na liście powinno się jeszcze znaleźć.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *