Blog firmowy – jak promować bloga
Prowadzenie bloga firmowego ma znaczący wpływ na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce Google. Treści na blogu powinny cechować się wysoką jakością, a przez tekst powinno przemawiać doświadczenie. Czyli, innymi słowy, wiedza w pigułce. Blog firmowy to wiele korzyści, a jakie dokładnie ma zalety dowiesz się z tego wpisu: Prowadzenie bloga firmowego – zalety. Zawarte tam są powody, dla których warto prowadzić blog firmowy, ale jeśli nie jesteś uzdolniony w przelewaniu myśli na papier, to zgłoś się do nas, chętnie pomożemy. Stworzenie wpisu na blog to jedno (mówiliśmy też o tym jakich błędów nie należy popełniać podczas pisania bloga firmowego), ale jak zrobić, żeby zachęcić ludzi do zapoznania się z tym wpisem? Poniżej kilka rad jak to zrobić.
Blog firmowy, a SEO
Narzędziem do pozycjonowania witryny internetowej w wyszukiwarce Google jest między innymi prowadzenie bloga, jednak by blog był pozycjonowany, również należy pamiętać o zasadach SEO. Odpowiednio ustawione nagłówki, słowa kluczowe, linkowania – to wszystko i wiele innych ma znaczenie przy tworzeniu wpisów. Rób to poprawnie.
Zdecyduj się na Newsletter
Pozwól swoim klientom na zapisanie się do Newslettera. Pozwól im być na bieżąco z postami na blogu. Wykorzystaj bazę adresów mailowych do promocji swojego bloga. Jeśli wpisy zawierają przydatne dla nich informacje, a treść maila jest napisana poprawnie to klienci nie potraktują go jako spamu. Jak pisać poprawnie maile zobaczysz tutaj.

Wykorzystaj Social Media
Nie od dzisiaj wiadomo, że w życiu większości ludzi dominuje internet, a większość czasu w nim poświęcają na przeglądanie feeda portali społecznościowych. Wykorzystaj tę opcję jako darmową reklamę dla wpisów. Załóż fanpage na Facebook i Instagram, na których będziesz informował obserwatorów o nowym wpisie i zachęcał do przeczytania.
Blog firmowy i jego społeczność
Zachęcaj do komentowania blogów. Im więcej osób się udzieli, tym większą popularność osiągniesz. Wchodź w dyskusje, odpowiadaj na komentarze, dziękuj za udostępnienia. Posiłkuj się zarówno blogiem, jak i fanpage’ami na Facebooku i Instagramie. Dołącz do różnych grup w mediach społecznościowych i zachęcaj do rozmowy.
Promocja bloga firmowego to nie lada zadanie, powyższe kilka pomysłów to tylko nasze propozycje. Daj znać koniecznie co na liście powinno się jeszcze znaleźć.
Brak komentarzy