Strona internetowa – co powinna zawierać
To pytanie bardzo często zadawane jest przez naszych klientów. Aby przybliżyć ten temat, zdecydowaliśmy się napisać wpis i zawrzeć w nim najważniejsze, najbardziej kluczowe elementy, które podniosą jakość firmy w internecie oraz przekonają klientów do słusznego wyboru spośród wszystkich ofert na rynku. Strona internetowa to forma wizytówki, ulotki, CV w jednym. Co przekazać potencjalnym klientom, by wybrali właśnie naszą ofertę. Z jakich informacji zrezygnować, ponieważ nie będą one kluczowe dla klienta. To właśnie na te pytania znajdziesz odpowiedź poniżej.
Strona internetowa i jej cel
Strona internetowa firmy powinna odpowiadać na najczęściej zadawane pytania przez klientów i zachęcać ich do skorzystania właśnie z naszej oferty. Tyle, to proste. Tylko w jaki sposób to osiągnąć? Przejdźmy do konkretów.
Responsywna strona internetowa
W obecnych czasach wiele osób zrezygnowało z laptopów i komputerów stacjonarnych. Dużo szybsze jest znalezienie odpowiedzi na nurtujące pytanie za pomocą telefonu, dlatego tak ważne jest, by strona internetowa była responsywna. Nie jest to konkretny element na stronie, jednak funkcja, która faktycznie pomoże pozyskać nowych klientów.
Przywołanie do działania
Ułatw klientowi kontakt z firmą. Pozwól mu za pomocą jednego kliknięcia zadzwonić do firmy czy napisać wiadomość e-mail. Takie działania zdecydowanie działają na korzyść firmy, ponieważ do wykonania telefonu dzieli klienta tylko jedno kliknięcie.
Portfolio
Swoje wykonane zlecenia umieść na stronie w odpowiedniej zakładce, dostosowanej do wykonywanego zawodu. Klienci bardzo lubią oglądać wykonane prace, tym sposobem budujesz zaufanie klientów i dajesz im poczucie, czego mogą się po Twojej firmie spodziewać. Należy również pamiętać, że posiadając portfolio na swojej stronie internetowej należy je regularnie uzupełniać. Zabieg ten nie tylko pozwoli zapewnić powiew świeżości na stronie, ale również pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie witryny.
O Firmie, kim jesteśmy, co robimy
Przedstawienie się jako firma oraz określenie dokładnie czym się zajmujemy pozwoli określić naszą grupę docelową. W sekcji „o nas” bardzo odradzamy klasyczne przedstawienie się „Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku z kilkunastoletnim doświadczeniem… bla, bla, bla”. Od razu jako klient mamy ochotę zawrócić. Przedstaw się tak, by Twoja firma zapadła w pamięci na długo. Wyróżnij się na tle innych. Chwytliwy slogan, gra słowem czy nawet ciekawa opowieść. Inspiracji jest dużo.
Cennik usług
Jeśli wykonujesz pracę, która ma stały cennik, warto go na stronie internetowej umieścić. Wtedy również grupa docelowa się kształtuje i odzywają się do firmy osoby tylko te, których budżet mieści się w naszych granicach cenowych. Prosty zabieg, a skuteczny i pozytywnie wpływający na klientów. Nie czują się oni wtedy jak byś chciał przed nimi coś ukryć czy ich oszukać.

Strona internetowa i jej zawartość ogółem
Strona internetowa to bardzo znaczący element w biznesie, o tym, czy warto mieć stronę internetową pisaliśmy tutaj i zachęcamy do zapoznania się z tym tematem jeśli posiadasz jeszcze jakieś wątpliwości. Co do zawartości strony internetowej ogółem wato zaznaczyć, że czasami mniej znaczy więcej. Zamiast rozpisywać się na temat, czym się różni aparat ortodontyczny z zamkami metalowymi od aparatu z zamkami estetycznymi napisz, dlaczego akurat Twoja firma powinna zająć się korektą uśmiechu. Krótko, zwięźle i na temat.
Nasza propozycja zawiera najważniejsze rzeczy, które wpływają na decyzję klientów. Dorzucisz coś do tej listy? Daj znać w komentarzu.
Brak komentarzy